Returns and Exchanges

ZWROTY I REKLAMACJE

Polityka zwrotów:

Zgodnie z „Ustawą o prawach konsumenta” konsument ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

W przypadku spersonalizowanego projektu zwroty nie są możliwe

Paczkę ze zwracanym towarem należy odesłać na adres Bikewolf JFK DESIGN Wieniawskiego 18 41-506 Chorzów z dopiskiem ZWROT i wysłać do nas  Numer Paczki. Na przesyłce prosimy napisać „ZWROT”

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Przed wysyłką proszę odpowiednio zapakować i zabezpieczyć towar.

Zwrotów dokonujemy przelewem bankowym na numer konta podany przez Klienta w formularzu zwrotu/reklamacji.

shewolf.pl Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.

Zasady reklamacji:

Przesyłki z reklamowanym towarem należy kierować na adres Bikewolf JFK DESIGN Wieniawskiego 18 41-506 Chorzów z dopiskiem REKLAMACJE.

W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o zwięzły opis wady produktu.

Przed wysyłką proszę odpowiednio zapakować i zabezpieczyć towar.

Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.

Po uwzględnieniu reklamacji uszkodzony produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy. W sytuacji, gdy reklamowanego produktu nie ma już w ofercie sklepu internetowego shewolf.pl zwrócimy Klientowi wszystkie koszty transakcji lub zaproponujemy wymianę na inny produkt o takiej samej wartości jak reklamowany, będący w Aktualna oferta.

Zasady wymiany towarów:

Klienci mają możliwość wymiany towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Przesyłki z towarem na wymianę należy kierować na adres v z dopiskiem WYJAŚNIENIE

Towar odsyłany do wymiany nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać komplet metek. 

OSTRZEŻENIE! Koszt ponownego odesłania wymienianego towaru ponosi Klient. Należną kwotę prosimy dołączyć do przesyłki ze zwracanym towarem lub przelewem na nasze konto bankowe.

W przypadku, gdy produkt klienta do wymiany nie znajdzie się w ofercie sklepu internetowego Bikewolf.eu i w związku z tym wymiana nie będzie możliwa, zaproponujemy zwrot pieniędzy lub wymianę towaru na inny.

Jeśli klient zdecyduje się na wymianę towaru na inny (droższy niż poprzednio zamawiany) poinformujemy Cię o konieczności zapłaty e-mailem, w przypadku wyboru tańszego produktu nadpłata zostanie rozliczona w ciągu 5 dni od daty zakończenia procedury wymiany.

Produkty spersonalizowane nie podlegają wymianie ani zwrotowi

W przypadku, gdy Klient otrzyma towar wynikający z nieprawidłowej realizacji zamówienia przez Bikewolf.eu i w związku z tym będzie zmuszony dokonać wymiany, poniesione koszty wysyłki ponosi Sprzedawca